Man måste börja skärpa sig

Bonjour bonjour! Tänkte uppdatera lite fort innan jag tar en dusch! Tog ett kort workout pass och nu kliar det som fän och hela jag är ner dränkt i svätt, DISGUSTING jag vet! Det är just därför jag inte vill sitta här länge.
Mamma köpte en sånna där spring workout sak, jag vet inte riktigt vad de heter men vad spelar det för roll? Jag sprang i ca 30 och var helt blöt och äcklig. Tog senare 30 minuter till och nu får det räcka för idag. Jag tycker jag har varit ganska duktigt som orkade hålla på i 1timme. Jag tröttnar ganska lätt efter ett tag men hoppas att jag fortsätter träna varje dag, åtminstonde månaden ut. Men vi får höras senare i kväll kanske! :D
:love: Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback