Slut på semestern

Hejsan!
Länge sen jag uppdaterade mig sist! Har varit i Stockholm hos min kille i två veckor och gjort massa kul, träffa kompisar och massa annat. Kom hem i förr förr går. Skolan börjar snart så jag måste hem och förberedda mig inför allt det dära och massa annat så som ~ städa mitt rum, tvätta, träffa kompisar och njuter av sista tiden. :o

Idag måste jag åka till en kompis som skulle ordna en fest för han ska flytta till Gävla redan på söndag. Kommer och saknar honom.. Men man får hoppas att han få ha en trevligt resa och hoppas att han trivs och så borta i Gävle. :love:

Oja.. En sak till som jag inte har berättat! I förr går fick jag min stadställning som jag skulle ha fått för länge sen. Det känns lite konstigt och någe irriterande på kvällarna. Ibland vill man bara slita bort allt propparna som de har limmat fast i tänderna. Jag som måste stå ut med de i ett helt år men vad gör man inte för beauty eller hur..? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback