Dags att ränsa garderoben!

Hej!

Wow.. va tiden tickar helt plötsligt är klockan redan 18.25! *-* Började ränsa garderoben vid 5 tog en fika pause med mamma och sis i ca 15 min sen tillbaka och städade rummet och nu är jag redan klart. ;) Som belöning fick jag varm oboy, munkar, cola och mat serverad i rummet (av mamma). Thank you mamsen! Fast jag är ju redan mätt, fikade ju för ca 30 min sedan.:D haha!!

Känner mig lite svättig och smutsig kanske dags att duscha innan jag hoppar i sängen. Det är inte dags att sova än om ni tror de. Ska surfa runt och tittar på lite grejer som jag vill ha på nätet. Fast jag inte kan köpa nånting än eftersom min underbara pojkvän tog med mitt bankkort med sig sen sist han var här. Jag ska inte säga varför lång historia!! Men det var jag som sa att han skulle göra det, så! Nu är jag pank helt utan pengar!! :S

Så länge jag inte springer runt på stan och kolla på grejer så går det faktist jätte bra och vara utan pengar. Men ändå jag är ju van att hänga med kompisar på stan. Vad ska jag göra när vi helt plötslig ska fika? :O Hahaha!! Det har gått bra hittills så det ska nog gå bra tills han kommer hit igen nångång snart hoppas jag. :D Vi hörs snart!


:love: PeaceLove*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback