Smyckeskrin

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej! :D

Kolla vad jag har hittat. Jag är säker på att alla tjejer och t.o.m killar gillar och samla på smycker t.ex halsband, ringar, klockor, örhänge osv och jag är säker på att ni alla vill ha reda på era dyra och fina smycker i ordning så ni kan lätt hitta dem och så tänker jag iallafall göra.:D Så här nedan kan ni kolla på vilka som jag är intresserad av men kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag vill ha. Den röd/svarta ser ganska stor kanske för stor.:O Skorna var jätte söta men jag har inte så många ringar skulle kunna köpa massa för jag älskar ringar. :thumbup:

Den röd/svarta kostar 650kr.

Den rosa kostar 250kr.

Och de andra två där nere den vänstra är för halsband och den högra är för ringar kostar 177kr. Jag har kollat runt i massa olika sidor. Det är olika priser på de. Vissa är dyrare än andra. Men från den här sidan som jag kollade på tror jag att det var den billigaste sidan(tror jag!).  Jag har inte så många varken ringar eller halsband men ganska många armband. Så jag tänker köpa mellan dem två som ligger längst upp.;) Men vilken, det får vi nog se!:D Vi hörs snart igen för nu är det dags för mig och sova. Imorn börjar jag 12.30 och vi ska till Berhn Arena nånting sånt iallafall och vi ska åka skridskor. :D Yeeeeeeeeeeeeeejjjj!!! GOD NATT & SOV GÖTT!!:)

 

:love: PeaceLove*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback