Ops, my bad

Hejjsann bloggen!:D

Nu är jag hemma i Örebro igen efter en hel vecka och kanske mer i kumla hos min kusin. Hade tänkt och åka hem imorn men eftersom mamma rinde och fråga om jag ville hem idag så ska hon hämta mig så ja, självklart att jag är på. Det är inte så ofta min pappa hämtar mig och kör runt oss.;)

Ash.. Ni har ingen aning vad jag gjorde igår. *-* Så himla klantig men ändå bra. Jag var nämligen innen på nätet och kollade på iphone4 eftersom jag ville veta hur det kan kosta i månaden osv. Tjaaa.. jag satt och diskuterade med Nai och min kusin Mio sen fyller jag i massa och helt plötslig stog det att jag har lyckat och beställa en och det var inte med meningen.:thumbup: Men jag tror att jag ska ta den ändå. Kostar bara 449kr/mån. Sen får man använta 249kr av de pengarna man betarar in + gratis surf.;)

Thihi.. Min gamla mobil var ändå paj!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback