Buuuring

Oja!

Åter igen! Börjar tröttnar på min header. Så tråkigt så trist och totalt no feelings at all! Kanske dags att komma på en ny och bättre idé.. Och det är inte så lätt det heller. Jag är ju inte värst bäst på det heller men om man vill ha det bästa så måste man väl få lägga lite mer energi i det helt enkelt! Bara tanken på det hela, ofss..!!

Det blir inte lätt som sagt. Jag för besöka min lilla vän Em och kanske ha en Foto-dag nån dag och bara fota massa bilder till header och hela grejen. Sen vill jag designa min egen bakgrundsbild. Om ni fattar vad jag menar, assa komma på min egen märke osv. Det kommer nog ta ett tag innan jag kommer på och sen blir klar med det hela. Jag får helt enkelt börja med att fota och fixa header till bloggen innan jag börjar med någe nytt. Har lärt mig att inte göra flera saker samtidigt för då kommer dem aldrig bli klara. Tro mig.. Jag vet!! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback