Torsdag

Åh, hejsan! :)

Tänker slänga in ett inlägg innan jag hoppar in i sängen. Klockan är nu 00:09 och det kommer ta ett tag innan jag blir klar. Va alla ska hålla på och smsa och ringa mig på nätterna assa. *PlingPlong* hela natten. Iaf, Jag har varit borta o jobba jätte ofta som ni kanske vet. Kommit hem från norge för 2 dagar sen. Är fortfarande ganska trött.. Har varit på stan igår och förr går.. Köpte massa linne och tröjor och en byxa från Vera Mode, H&M och BikBok. Orkar inte ladda upp bilderna nu. Jag laddar upp de senare kanske imorn om jag kommer ihåg och göra det. Men aja.. nu vet ni iaf att jag är hemma och kommer att vara det ett tag nu innan jag åker och jobba igen. Mina ögon slocknar när som helst nu. Kanske bäst att jag hoppa i sängs. God Natt, bebisar! :) :love:

Kommentarer
B R O W N S U G A R säger:

:)

2011-07-15 | 13:35:55
Bloggadress: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback