Onsdag idag

Hejsan alla mina söta läsare!

Äntligen har jag tid lite tid för att blogga lite. Kom nyligen in har varit ute och lekt med hunden och typ jobbade. Har varit på Ikea men mamma o farmor tidigare på morgonen. Köpte lite saker till mitt rum och typ doftljus, vägg hylla o vägg lampa o sådana saker. Sitter nu och dricker Capri-Sonne Orange och bara ta det lugnt. Ska äta snart och sen måste jag typ sova. Imorn ska vi iväg och jobba uppe i Sundsvall, kommer hem söndag vilket betyder att jag kommer inte kunna uppdatera mig alls. Men vi hörs ju sen på söndag om inte vi kommer hem så sent så skulle jag nog kunna slänga in ett kort inlägg? :)

Ett försenad grattis till min pappa som fyllde 49 igår! Hoppas du får det gött och inte ser för gammal ut (men det gör du ju redan). Hahaha :D HAPPY B-DAY TO UUUUUUUU! :love:

Kommentarer
Emilia säger:

Jätte fin blogg och du är sjukt söt! :)

2011-07-02 | 10:02:56
Bloggadress: http://liljedahlsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback