Äntligen får man det man villat ha länge

Hejsan bloggen!
Sitter på sängen och räknar matte och lyssnar på thai radio om spökhistorier och äter mig tjock. Kom hem från Ikea med pappa för ca en timme sen. Köpte en ny säng till mig jejjj, äntligen!! :D Men tyvärr köpte vi bara sängstomme xD haha. När vi kollade på madrassen blev det inte den madrassen som jag hade bestämt mig och köpa, den var visst inte alls  lika bra som de såg ut på bilden på webbsidan. Så vi tänkte lägga mer pengar på madrassen så den håller länge. Ska åka ut dit och köper madrassen sen på söndag. Buh! -.-
Ska dra ut och umgås lite med familjen. Sen måste jag fortsätta med matten och debatt saken. Sen ska jag försöka leka med min farsas webb sidan och fixa lite. Jag får bra betal ;) haha.. Vi ses!! :)
Köpte en svart MALM säng, det var de enda som hade 140x200 i svart. :/ Spelar igentligen ingen roll hur den ser ut bara det är en 140 bred och som jag kan ligga på. Den är väldigt låg men den duger! :D


:love: PeaceLove*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback