WOops

Hej!

Vilken kort och konstigt dag det var idag. Har hunnit gjort ganska många saker. Var i skolan till 10 sen drog jag till stan och snackade med några personer om en sak. Efteråt gick jag och Oo till Cahara och sen tvingade Oo mig och pierca mig i navel. Gissa vad!? Jag var så himla nervös först eftersom jag har lite svår och vara i närheten an nålar osv. Och dagen innan då hon tog fick hon en shock och nästan swimmade vilken skrämde skiten ur mig. :O Och när det väl var min tur så vart jag lite sådär rädd. Killen sa åt mig och inte spänna magen osv sen tog han tag i vad säger man skinnet/köttet What Ever!! Sen började Oo och klämma min hand hårt då visste jag att han är på väg och sticka i mig sen känndes det i magen. HERRE GUD!!!! Det gjorde inte alls ont, jag har varit nervös och skit i onödan. Iallafall sen gick vi till Mc och tog en cola medans vi satt och väntade på Em. Efter det följde vi med Em till ÖB för han skulle köpa lite grejer. Efter de åkte vi hem. Huh! Jaja.. Jag bara skriver på och b.l.a b.l.a b.l.a! Vem bry sig. :P

16 månader med älskling idag btw! :D Love you bby!!:)❤ *Mooooahhh*

 

:love: PeaceLove* // Har de gött!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback