Fredag, Ohoj

Godmorgon!
Har ni sovit gott? Jo, jag har fast inte när jag måste upp mitt i natten helt torr i halsen och det händer nästan varje natt. Ska jag säga er hur skönt det är och sova tidigt och sen vaknar tidigt utan att behöver vara trött. Jag har ändrat mina vanor, går och lägger mig mellan 7 och 9 på kvällen och vaknar mellan 5 och 6 på morgonnen av sig själv utan något störande ringsignaler. Dessutom så blir man jätte pigg och så klart glad. :)
Se så, sitter i sängen och nyss kollat klart på en film. Långt kvar tills skolan börjar, kanske ska ta ett varmt bad snart om jag orkar annars blir det en snabb dusch som vanligt. Alltid skönt och uppfriskande och duscha på morgonen. Om jag har tid så måste jag ta och äta lite frukost innan jag åker för idag ska vi spela fotboll, va kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback