คนไทยไม่ทิ้งกัน : ปาน ธนพร



Som alla kanske redan vet så har Thailand (mitt hem land) varit översvämmat i över 1-2 månader nu. Inte hela Thailand då men bara i Centrala alltså Bankok. Ligger och lyssnar på den här låten flera gånger om. Oh, tycker så synd om alla som förlora sitt hus och personer dem älskar. :(

Vatten har gått bort på vissa ställen men i vissa område så är det fortfarande jätte mycket vatten kvar. Det är inte bara människor som drabbats utan även alla djur och det värsta är att det kan finnas krokodiler i vattnet. Jag skulle inte välja gå ut någonstans om jag vore dem. Men jag vet ju inte vad dem har varit med om. Det är kanske värre än vad vi kan tänka oss. Ush, nä tur att mitt hem stad (by) inte är bankok så vi drabbats inte av översvämning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback