Söndag

Go kväll, här ligger jag i min sköna säng och kollar på film. Kom hem för ca 1 timme sen från Em. Helt otroligt att jag kom iväg idag, i vanligtvis så åker jag aldrig någonstans på helger förutom när jag åker bort till stockholm och så men annars inte. Åkte hem till Em och hjälpte honom och göra klar sitt grupparbete. Inte för att jag har nånting och göra med dem men ville vara lite snällt och hjälpa till med alla programer osv.


Imorgon blir det skolan och mitt i dagen ska jag fara in till stan för och träffa min tandläkare. Tror att jag ska få byta trådarna och kolla lite och så. Inte mycket mer med det och jag tror inte jag åker tillbaka till skolan efteråt för då har alla säkert redan slutat. Det bli att åka raka vägen hem.. Sköt de! :)

G'night & Sleep well! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback