Bli kvar i skolan

Joo, här sitter jag i ett grupprum i skolan. Har typ slutat för ca 50 minuter sen. Bli kvar efter skolan och skriva klart mitt svenska arbetet vilket är inlämnat och klart. (CHECK) :thumbup: Sitter och fika "Fanta och morotskaka" och kollar på film för jag får inte åha hem riktigt än. Måste vänta på min vän Em. Han har matte nu, feel sad for him! BTW.. Ska följa med honom hem och plugga på naturkunskapen. Vi ska redovisa våra arbetet imorgon in för hela klassen(jätte kul/nix). Så jag får liksom lära in mig det ska säga. Har liksom aldrig gillat och stå framför alla och liksom redovisa eller göra vad som helst in för massa folk, ush det är så hemskt! Men vad gör man inte för ett bra betyg? ;) Nä, orkar inte kolla på film längre. Sitter och kollar på massa roliga klipp på youtube ist! ;) HAHAHA!!! 

Som denna kanske? ;)

Inte för jag förstår vad dem säger men kolla bara på tjejerna som sminka sig. Från en vanlig tjej till en idol heter iallafall klippen. ;) Klicka dig vidare och kolla på andra klipp som kommer efter klippet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback