Dr feel good

G'morgon alla mina läsare! Har ni sovit gott? Jag har! Gick upp för en stund sen och har redan ätit frukost. Fick lite sovmorgon idag. Skolan börjar inte först om ett par timmar. Gick och la mig ganska sent eller väldigt sent igår. Var bara tvungen och hjälpa pojkvännen och designa en webbsida. Hjälpte honom och fixa bakgrunder, GIF bilder och lite annat kul. Vi gick och la oss vid drygt 2 på natten. Känner mig inte alls lika trött som jag annars brukar vara. ;)

Ska strax ta och fixa mig. Ska bara leka lite med bloggdesignen och pilla lite med koderna. Det är ju så kul fast inte när man ibland råkar göra fel och hela bloggdesignen hoppat helt fel. Händer mig jämt men då är det bara och försöka klura ut det igen. Men sånt händer det är ju så man utvecklar sig? Man måste ju våga misslycka, våga ta nya steg och testa dina kunskaper. Det är så jag lär mig iallafall. :)

Ne.. Ska sluta blabbla nu och börjar med det jag ska göra. Vi får väl höras senare kanske på kvällen sen om jag inte har nånting annat viktigt för mig. Puss!♥

~Me♡it~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback