Min hjärna explodera snart..

Hello!

Har legat och lekt med bloggen hela dagen tills nu. Har lyckats med att få menyn att gå ner hela vägen ner och innan jag kom på det lättaste sättet höll jag ju nästa förstöra hela bloggen. Ibland är dem på bloggdesignen lite dåligt på och förklara och gör allting mer komplicerad. Det är ett problem kvar som jag fortfarande inte kan lösa. Lyckades få bort eller inaktivera mitt statistik på någe sätt så nu kan jag tyvärr inte se hur många som är inne och besöker min blogg. Ibland blir jag så himla sur på mig själv, så korkad man kan vara! :)

Nu behöver min hjärna vila och jag kanske måste ta en alvidon nu. Har fått huvudverk och det verker som bara den! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback