Sometimes it's ok, to not be ok

God kväll!

Här är jag i min säng och tjocka i mig choklad och läsk medans min kille i andra sidan av webbcam ligger och sover som en stock! Stackarn gick i skolan tills klockan 6 idag. Iallafall så är det snart dags för mig och sova jag med. Måste bara säga att jag är bättre i ögonen nu så jag antar att jag ska kunna gå i skolan imorgon. Jag får kanske inte sitta och strirra på datorn hela dagen eller jag hoppas, för då kommer jag säkert få huvudverk, bli yr och kan t.o.m svimma. :o

Ja.. Ni får har en fin kväll allihopa. Avslutar mitt inlägg med en bild på min sovande pojkvän. ♥
Sov sött!♥

Kommentarer
Charlotte säger:

Gud vilken söt blogg!



Du får ha en toppen dag!

2011-09-14 | 07:13:45
Bloggadress: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback