Dagens köp


Vinter är häääääär! Viket betyder att jag måste börja träna för att dels komma i form och hålla mig i good shape. Här om dan köpte jag gymkort hos 24/7 och prövade på igår. Nu sitter jag med väldens träningsvärk HAHA, men har ju hört att träningsvärk är bra? stretchade ordentlig efter träningen hoppades att jag inte skulle få träningsvärk idag men den kom ändå. Kanske är nått man inte kan undvika. :O Nyligen beställde jag nya tränings kläder för att det ska bli lite roligare när jag tränar. Vill inte gå runt med mjukisbyxor för det är dem enda jag har. Jag säger inte att det är nånting fel med mjukisbyxor på gymmet men hellre riktiga Sport-kläder än vanliga kläder på gymmet. Enligt mig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback