Friday the 3th

Hej alla mina läsare!
Tittade klart nyss på Thai drama och nu ska jag ta och tvätta. Har typ inga rena kläder kvar allt ligger i tvätten. Ah, juste det är fredag den 13 idag :o Inte för att jag tror på att det ger otur men.. vissa tror det! Har däremot inte gjort så mycket idag. Vart i skolan och slutade vid 11 tiden. Drog in till stan och köpte lite saker sen åkte jag hem istället. 

Vad ska man hitta på och göra en sånt kallt fredags eftermiddag? Tänkte ta och städa mitt rum och kanske moblera om det lite oxå. Men det är så homla trångt här med min stora säng och en gigantiskt garderob! :P Men jag kommer på nått, det kanske inte kommer blir nått ändrig så. Men städa ska jag verkligen göra för det behövs nog! ^^

Kommentarer
jojo säger:

Hej!



jag blev medlem på double för några månader sedan och har tjänat över 5000 kronor

på att endast uppdatera min blogg. kollar du in på min blogg ser du ett inlägg med en länk till en hemsida som nu gjort det möjligt för oss alla stora och små bloggare att tjäna pengar. jag har ungefär 50 besökare om dagen och får cirka 200 kronor om dagen för det. för varje inlägg du gör får du 25 kronor. klicka på länken i mitt inlägg och bli medlem du med! har du frågor eller funderingar så kan du skicka en kommentar till mig eller maila mig på [email protected]



hoppas du får en underbar måndag.



kram jojo.



( se inte detta som ett spam mail eller liknande. det här är en möjlighet för dig att tjäna pengar alldeles gratis på att göra något du gillar )

2012-01-23 | 17:46:11
Bloggadress: http://jbsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback