Sjukling

Hej!

Har varit borta ett par dagar eller kanske en vecka? Btw, har försökt och blogga då och då med min mobil men det va nånting fel så jag kunde tyvärr inte göra inlägg överhuvudtaget. Men nu är jag hemma igen. Kom hem igår och blev sjuk direkt. Eller jag har vairt dålig sen innan men igår vart det värre. Jag nyser 24/7 tårarna rinner och näsan rinner och jag vet inte vad som händer. Men nu är jag bättre tror jag. Nyser inte lika mycket längre men det kittlar fortfarande i näsan. 

Just nu sitter jag med inpackning under en ångmaskin. Jag saknar det eftersom jag inte hade tillgång till det när jag var borta. Än så länge har inte jag fått i mig mat än. Ska ta och äta efter inpackningen men det kan nog ta ett tag. Jag har inte gjort så mycket dem senaste dagarna jag varit borta. Har shoppat och köpt lite nödvändiga saker ingenting kul att visa upp. 

Skulle egentligen gått på skolavslutningen men orkade verkligen inte. Vill inte gå ut när jag inte ens känner mig 100. Men nu har jag iallafall sommarlov. Snart är det midsommar och kanske dags att planera vad man ska göra då. Nu måste jag ringa ett par samtal! Hörs bebisar! :love:

Kommentarer
Anonym säger:

tar hand om dig

2012-06-27 | 18:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback