Ajj

G-Morning sunshine!

Någon som kan ta smärtan ifrån mig. Har haft ont i tänderna sen igår kväll. Var ju hos tandläkare och bytte till ett större ståltråd i överkäkan. Fy fan va det gör ont!! Jag har inte kunnat äta något igår och eftersom det verkar vara värre idag kommer jag nog inte kunna äta nånting idag heller och framöver tills smärtan gå bort. 

Då är det tisdag då! Som tur så har jag bara engelska på eftermiddag i 3 timmar. Jejj!! -.- 
Ändå bra för då behöver jag inte svälta. Ska snart gå och kanske laga nånting lätt som jag kan få i mig innan jag dra till skolan. Eller så blir det aktivia och juice som vanligt då? Det händer nog inte så mycket i skolan ända fram till sommarlovet. Förutom JB galan och att vi ska bowla och göra massa annat kul med klassen. 

Snart sommarloooooooooooov!! :D



Morgon rutin! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback