Face mask

Inte mycket att säga för bilden säger nog allt! Haha :P Sitter med face mask just nu. Mamma köpte en B.B face mask till mig idag. Hon ville att jag skulle testa den först och se hur det känns osv. Så jag är som en labkanin eller vad man nu säger? Jag får en konstig känsla av den, det svider och det är lite kallt kan inte riktigt säga hur det riktigt känns. Rekommenderar inte för dem som har sår eller nått på fejjan. För det kan nog börja svida ifall ni vill testa eller någe. Det finns inte att köpa här i Sverige kommer jag på. Haha finns bara i Thai affärer och kanske inte i vilket Thai affär som helst. Haha :P Ska se ut så här en kvart till.. Ohhh!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback