Inflammation i ögonen

Helt otroligt, från ingenstans så fick jag en prick underögonen vid tårkanalen som gör skit ont när man blinkar. Såg att jag hade det igår kväll när jag tvättade ansiketet innan jag gick och la mig. Men tänkte inte på att det skulle bli värre än så. Bra start på dagen huh? Kan tänka mig att jag ligger på botten just nu. Kan inte tugga mat, har fått inflammation i ögonen mitt på veckan och jag har skolan som jag måste gå till och jobba klart med alla uppgifter innan fredag nästa vecka för då måste vi lämna tillbaka datorn. Kan det bli värre än så? Sista veckorna i skolan nu. Jag får helt enkelt bita och göra det jag hinner med. jag har en engelsk bok som måste läsas och skriva hur boken är, vad boken handlar om och bla bla bla!!

Eftersom jag måste jobba arslet ur mig så måste jag först ta hand om mig själv innan jag börjar med det. Ska ta ett bad och slappna av, ta det lugnt. Så jag kan känna mig fresch och ren. HAHA... Vi hörs guys! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback