Klippte mig igår

Jep, jag ville börja om med allt recinolja saken och även grow out new hair. Så ja, jag tog ett beslut att klippa ännu 4-5 cm av mitt hår. Dem var ändå inget att spara för dem var vekligen torra och missfärgade. För jag tänker inte lägga i nått färg i mitt hår mer. Gjorde det sist innan jag skulle börja med allt detta. Så klart håller inte hårfärgen alls så länge så nu är dem typ orange och lite brunt och skit ful. Men mamma fick klippa bort en hel del igår. Sen var jag på stan idag och köpte den tredje flaskan av recinolja.

"Can't wait to have long and healthy natural hair again, and its all about patient" Having patience is the best thing to do during this period. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback