Packa väskan

Kan ni fatta att det är snart juni, ni vet vad det innebär? "Ingen skola och massa skolarbete" För det är ju snart sommarlov!! Det är bara några få veckor kvar i skolan men sen har vi massa lovdagar osv. Denna veckan går vi bara till onsdag sen är det lov. Och för att slippa tänka på min kille som är där nere i Thailand så tänker åka till en kompis i Eskilstuna.

Min kompis och hennes kille ville att jag ska komma bort från Örebro och hitta på nått med dem där i Eskilstuna istället. Då kan jag släppa allt och bara "Have a good time" med dem. Vi planerade och hitta en plats nära vatten där vi kan kampa. Det kommer bli så kul, jag känner det på mig. :) Ska börja packa lite, jag kan börja med att packa ner dem sakerna som är viktigast att ha med och med tanken på kampingen! Vad kan vara bra att ha med då? Ficklampa och regnkläder kanske? :P Haha, det kan ju börja regna och blåsa och allt. Man kan inte riktigt rita på vädret. Så regn kläder är nog bra och packa med ifall! :) Och annat också. 4 dagar där borta. Hur mycket kommer inte jag ta med då? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback