You keep me breathing

Vad ska man skriva? Läste några bloggar nyligen och tänkte på mitt eget då. Har ju inte uppdaterat något på jätte länge. Lite triss men inget jag kan göra åt just nu. Det är så mycket som händer i livet just nu. Sista året i gymnasiet och sen har man planerat framtiden lite då och då. Har fullt upp men plugget och sen har jag börjat läsa körkorts teori. Inte helt lätt och inte för svårt heller med det kräver mycket plugg så allt ska sitta i hjärnan. Sen har jag och min kille planerat efter gymnasiet att vi ska flytta ihop. Det betyder att jag kommer flytta till Södertälje (till min kille då)
 
Nu är det bara att kämpa genom det sista. Har även praktik varje måndagar och snart vill dem ha in mig för att jobba extra på kvällarna. Men det lutar sig åt maj månaden. De ville kolla hur det kommer gå på praktiken. Efter plugget har jag och min kille även planerat att plugga tillsammans till tolk, nämligen Thai-Svensk tolk. Har varit nere i Kritianstad under en helg på en intruduktion, utbildning för tolkar med honom för inte så länge sen. Allt gick bättre än vad jag trodde. Som sagt det är så mycket som händer just nu. Jag vill så gärna komma tillbaka till bloggen. Men känns som att jag inte kommer ha så mycket tid till det än. Men jag kanske ska börja blogga igen efter jag har flyttat. En vän till mig bad mig att göra det. Hon och jag vill absolut inte tappa kontakten, hon är min ängel. :)
 
Bild från instagram: idag, legat i sängen med värmekudden på magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback